Ve firmě se vám budou stojany na prospekty hodit
Pokud vaši společnost neustále navštěvují zákazníci i obchodní partneři, je dobré mít rozmístěné alespoň na chodbách stojany na prospekty. V případě, že bude třeba zákazník čekat na jednoho z vašich zaměstnanců, zatím se podívá na nějaký letáček ve stojanu. Dozví se tak například, co všechno ještě vaše firma poskytuje, jaké máte produkty, s jakými službami mu můžete pomoci a podobně.
Propagace firmy je velice důležitá. Nezůstávejte pouze u online marketingu. Přestože žijeme v digitální době, je offline marketing stále důležitý.
Jaké stojany na prospekty existují?
Stojany na prospekty existují hned v několika provedeních. Zůstávat tedy nemusíte pouze u jednoho modelu. Záleží na tom, co od nich očekáváte. Zatímco některé jsou pouze oboustranné na plakáty formátu B1, jiné mají i kapsy na reklamní letáky a další materiály. Vybrat si můžete konkrétní řešení podle ceny. Sehnat se dají alternativy jak za 2 300 korun, tak klidně i za více než 4 000 korun (ceny uvedeny bez DPH). Cena by však neměla být rozhodujícím faktorem, protože důležité je, aby stojan naplnil vaše očekávání.
Velký reklamní stojan s policemi na prospekty
Jakmile se podíváte do nabídky společnosti EXPOINT, která působí na českém i slovenském trhu, najdete tam i velký reklamní stojan s policemi a plochou pro umístění loga. Přece jen, stojan s logem vaší firmy působí důvěryhodně, lákavě a atraktivně. Počítejte však s tím, že za takový stojan zaplatíte necelých 17 tisíc korun bez DPH.
Jestliže si tedy chcete stojany objednat, můžete tak učinit buď přímo přes internetový obchod EXPOINT, nebo firmu kontaktovat telefonicky či e-mailem a dohodnout se individuální. Záleží pouze na vás a vašich požadavcích.
- Změneno dne .